Inni denne fine innpakka boksen frå Kortshop ligg invitasjonane som skal sendast ut rundt påsketider. Me er veldig fornøgde med dei og gledar oss til å sende dei ut! Og me kan på det varmaste anbefale Kortshop til andre som skal ha invitasjonar, takkekort, jolekort, bordkort, osv... Dei er raske og dei gjer ting ordentleg. Og ikkje minst pakkar dei inn det dei lagar veldig fint - prikken over i'en :)
Klikk deg inn på dei ulike fanene under, og ta kontakt om du lurar på noko :) #siriogjørgen
onsdag 5. februar 2014
lørdag 7. desember 2013
Abonner på:
Innlegg (Atom)
