Då er bookinga av bryllupsreisa bekrefta, og me gledar oss til ei lita veke på... *trommevirvel* FJORDGLIMT! :)
Me hadde ei kjempefin veke der på ei lita hytte i fjor sommar, og gledar oss til å få nokre rolege dagar der etter bryllaupet uti august!
- - - Rettelse: Det blei ingenting av turen til Fjordglimt som me hadde planlagt, av den enkle grunn at elevane på Skien kommunes barneskular begynner første skuledag etter ferie allereie 14.august..! Så bryllaupsreisa får vente på seg, og i staden for tek me nok ein tur eller to på vatnet med "Akkurat passe" (båten vår...) dei to dagane den veka som gutta er på skulen! - - -
Klikk deg inn på dei ulike fanene under, og ta kontakt om du lurar på noko :) #siriogjørgen
søndag 18. mai 2014
onsdag 7. mai 2014
Rauland kyrkje
Om 3 månader og nokre få dagar, når klokka bikkar 12.00 på dagen, går eg opp midtgangen i denne kyrkja, og i løpet av null komma svisj (ja, midtgangen er veldig kort..!) kjem eg opp til han som gjer livet mitt så fint. Og i løpet av den nærmaste vesle timen har me tenkt å gje kvarandre våre ja - ja, eg gledar meg :)
Rauland kyrkje er ei korskyrkje som er bygd i 1803. Den er ikkje superstor, men rommer alle gjestane til bryllaupet i alle fall :)
Dagane går fort for tida, syns ikkje det var lenge sidan det var både fire, fem og seks månader igjen. No bikker det øyeblikkleg tre månader - og då nærmar deg seg jo veldig..! Me gledar oss masse og syns det er veldig stas kvar gong nokon gir oss beskjed om at dei kjem til Rauland 9.august :)
onsdag 30. april 2014
101 dagar att!
Ja, eg har ein sånn fancy nedtellings-app på telefonen min, og i dag viser den 101 dagar att til Jørgen og Siri skal bli herr og fru :)
Ting går sakte, men sikkert framover når det gjelder prosjekt bryllaup!
I helga prøvde gutta dresser, så me fekk kjøpt både bukse, skjorte, vest og dressjakke til begge to - dei blei så stilige! :)
Eg var i dag innom brudekjolebutikken og fekk prøvd kjolen igjen - den er litt for stor, også skal den blant anna sys om frå glidelås til snøring, så då fekk dei satt inn nokon nåler her og der. Gøy å prøve kjolen igjen, og innrømmer gjerne at eg gledar meg til å ha skulle ha den på meg ein heil dag :)
Jørgen tek seg av å kjøpe dress sjølv, så det legger eg meg ikkje opp i. Eg bare veit at han ikkje stressar nevneverdig med det enda - det er jo laaang tid igjen til det ;)
Og for dei som skulle vere i tvil: Det er ikkje berre bryllup det går i på Eikhaug 9. Eg prøver for eksempel å følge opp desse for å unngå at dei tørker vekk:
Siri
Ting går sakte, men sikkert framover når det gjelder prosjekt bryllaup!
I helga prøvde gutta dresser, så me fekk kjøpt både bukse, skjorte, vest og dressjakke til begge to - dei blei så stilige! :)
Eg var i dag innom brudekjolebutikken og fekk prøvd kjolen igjen - den er litt for stor, også skal den blant anna sys om frå glidelås til snøring, så då fekk dei satt inn nokon nåler her og der. Gøy å prøve kjolen igjen, og innrømmer gjerne at eg gledar meg til å ha skulle ha den på meg ein heil dag :)
Jørgen tek seg av å kjøpe dress sjølv, så det legger eg meg ikkje opp i. Eg bare veit at han ikkje stressar nevneverdig med det enda - det er jo laaang tid igjen til det ;)
Og for dei som skulle vere i tvil: Det er ikkje berre bryllup det går i på Eikhaug 9. Eg prøver for eksempel å følge opp desse for å unngå at dei tørker vekk:
Siri
søndag 6. april 2014
Våre forlovarar
Jørgens forlovar
Det er Brynjard som skal vere Jørgens forlovar. Brynjard og Jørgen har kjent kvarandre sidan dei var tre år gamle - med andre ord lengre enn bruden har levd...!
Brynjard er forlova med Vigdis, pappa til Alma og Håkon og er ivrig fluefisker og snart leder i lokalutvalget Ytre Gjerpen :)
Jørgen og Brynjard har, som du kan sjå, hatt ei stor interesse for blomster - under er dei avbilda med verdens største løvetann (ikkje hestehov, som Varden kaller det...!)
I dag har interessen gått meir over til fisketurar og friluftsliv.
Brynjard (til venstre) og Jørgen på første skuledag i 1.klasse på Bratsbergkleiva skole:
Slik ser dei ut i den litt eldre utgaven:
Siris forlovarar
Siri har spurt sine to systre Silje og Synne om dei kan tenke seg å vere forlovarar - og jammen sa dei ja begge to! :)
Søstrene sisters starta sin bryllupskarriere som brudepiker i 1993, og som du ser likte Synne dette kjempegodt ;)
Tre jenter født på under fem år (puh, all ære til mamma og pappa...!)
I dag bur Silje i Ålesund med mann og to skjønne gutar, medan Synne held seg i Oslo med ca tusen ballar i lufta samtidig til ein kvar tid.
Og slik ca slik ser me ut i dag:
Stor takk til Brynjard, Silje og Synne for at dere har sagt ja til å vere forlovarane våre! Me gledar oss masse til 9.august og setter stor pris på at me får dele den saman med blant anna dere :)
Det er Brynjard som skal vere Jørgens forlovar. Brynjard og Jørgen har kjent kvarandre sidan dei var tre år gamle - med andre ord lengre enn bruden har levd...!
Brynjard er forlova med Vigdis, pappa til Alma og Håkon og er ivrig fluefisker og snart leder i lokalutvalget Ytre Gjerpen :)
Jørgen og Brynjard har, som du kan sjå, hatt ei stor interesse for blomster - under er dei avbilda med verdens største løvetann (ikkje hestehov, som Varden kaller det...!)
I dag har interessen gått meir over til fisketurar og friluftsliv.
Brynjard (til venstre) og Jørgen på første skuledag i 1.klasse på Bratsbergkleiva skole:
Slik ser dei ut i den litt eldre utgaven:
Siris forlovarar
Siri har spurt sine to systre Silje og Synne om dei kan tenke seg å vere forlovarar - og jammen sa dei ja begge to! :)
Søstrene sisters starta sin bryllupskarriere som brudepiker i 1993, og som du ser likte Synne dette kjempegodt ;)
Tre jenter født på under fem år (puh, all ære til mamma og pappa...!)
Storesyster Silje, mellomsyster Siri og veslesyster Synne
Siljes brylluap i 2003
I dag bur Silje i Ålesund med mann og to skjønne gutar, medan Synne held seg i Oslo med ca tusen ballar i lufta samtidig til ein kvar tid.
Og slik ca slik ser me ut i dag:
Stor takk til Brynjard, Silje og Synne for at dere har sagt ja til å vere forlovarane våre! Me gledar oss masse til 9.august og setter stor pris på at me får dele den saman med blant anna dere :)
Invitasjonane våre
Då er dei aller fleste invitasjonane enten sendt i posten eller køyrd ut til familie og venner!
Slik blei framsida på invitasjonane til slutt - enkle, også syns me at dei passer til oss :)
Slik blei framsida på invitasjonane til slutt - enkle, også syns me at dei passer til oss :)
onsdag 5. februar 2014
Invitasjonar i boks!
Inni denne fine innpakka boksen frå Kortshop ligg invitasjonane som skal sendast ut rundt påsketider. Me er veldig fornøgde med dei og gledar oss til å sende dei ut! Og me kan på det varmaste anbefale Kortshop til andre som skal ha invitasjonar, takkekort, jolekort, bordkort, osv... Dei er raske og dei gjer ting ordentleg. Og ikkje minst pakkar dei inn det dei lagar veldig fint - prikken over i'en :)
lørdag 7. desember 2013
Abonner på:
Innlegg (Atom)








