mandag 7. juli 2014

Miniferie i Danmark

Det er under fem veker igjen til dagen vår, og slikt er stas! :)

I helga har me vore i Danmark på ein aldri så liten miniferie! Tok ferja til Hirtshals, køyrde to km og vips var me framme der me skulle vere i helga. Har vore på eit feriesenter, gjort masse alle dagene, og reiste fornøgde og småslitne heim igjen i går.

 Utsikten frå balkongen i leiligheten vår

Hirtshals fyr


Me hadde fine dagar i Danmark med Brage, Trym, farmor og farfar. Og no er det tilbake til hverdagen med jobb og dagar heime for Brage og Trym. På onsdag skal dei vere med i brudesalongen når eg skal prøve kjolen etter omsying - gledar meg masse til å prøve den igjen! :)

Om to veker går eg ut i ferie og om tre veker går Jørgen ut i ferie. Me ser fram til å ha nokre heilt rolege dagar og ikkje minst til bryllaupet som er om 33 dagar :)

torsdag 12. juni 2014

Mykje å glede seg til!

No har det bikka under to månader igjen til bryllaupet!

Og ikkje nok med det - me har også kjøpt oss hus!! :)  Verdens finaste forøvrig, og me gledar oss masse til å overta 1.oktober!

Dette medfører jo då at me også skal få solgt leiligheten me bur i no, og me har fått hivd både oss og meglaren rundt, så me skal prøve å klare å få til visning før fellesferien - og det ser det ut for at me skal klare. No er masse pakka vekk i kasser og satt ut i bua, imorgo kjem takstmann og forhåpentlegvis kjem fotograf til veka for å få tatt bilder til annonsa. Me veit at markedet i Skien og Melum ikkje er heilt på topp for tida, men me håpar sjølvsagt på å få solgt så fort som råd - kanskje før me overtar det nye huset til og med...!

No har me svevd på ei sky av lykke i ei veke, så me legger sjølvsagt ved nokre bilder av det me er så glade for å ha fått kjøpt!

Inngangspartiet, gårdsplassen og garasjen

Delar av stoga, kjøknet er på andre sida av glassdørene

 Inngangspartiet

Litt av hagen. Verandaen oppe i 2.etg er frå soverommet vårt, den i 1.etg går ut frå stoga.


Vårt soverom

Kjøknet - og eg som har sagt til Jørgen heilt sidan me blei sammen at eg har ønska meg peis på kjøknet ein gang me flytter, og til høgre i bildet ser du den!! :D


Jepp, me er altså i litt lykkerus for tida. Men samtidig som det er nok å sette fingra i i forbindelse med huskjøp og ikkje minst hussalg, så har me nok å gjere på bryllaupsfronten for tida også!

I dag har me omsider fått bestilt servietter. Dessutan har me bestilt bordkort frå kortshop.no, dei me bestilte invitasjonane hos. Så no trur me at det meste av ting og tang er kjøpt inn - no gjenstår "berre" drikke og mat - så er me klare for fest om 58 dagar! :)

søndag 18. mai 2014

Bryllupsreise :)

Då er bookinga av bryllupsreisa bekrefta, og me gledar oss til ei lita veke på... *trommevirvel* FJORDGLIMT! :)

Me hadde ei kjempefin veke der på ei lita hytte i fjor sommar, og gledar oss til å få nokre rolege dagar der etter bryllaupet uti august!


- - - Rettelse: Det blei ingenting av turen til Fjordglimt som me hadde planlagt, av den enkle grunn at elevane på Skien kommunes barneskular begynner første skuledag etter ferie allereie 14.august..! Så bryllaupsreisa får vente på seg, og i staden for tek me nok ein tur eller to på vatnet med "Akkurat passe" (båten vår...) dei to dagane den veka som gutta er på skulen! - - -


onsdag 7. mai 2014

Rauland kyrkje


Om 3 månader og nokre få dagar, når klokka bikkar 12.00 på dagen, går eg opp midtgangen i denne kyrkja, og i løpet av null komma svisj (ja, midtgangen er veldig kort..!) kjem eg opp til han som gjer livet mitt så fint. Og i løpet av den nærmaste vesle timen har me tenkt å gje kvarandre våre ja - ja, eg gledar meg :)

Rauland kyrkje er ei korskyrkje som er bygd i 1803. Den er ikkje superstor, men rommer alle gjestane til bryllaupet i alle fall :)

Dagane går fort for tida, syns ikkje det var lenge sidan det var både fire, fem og seks månader igjen. No bikker det øyeblikkleg tre månader - og då nærmar deg seg jo veldig..! Me gledar oss masse og syns det er veldig stas kvar gong nokon gir oss beskjed om at dei kjem til Rauland 9.august :)

onsdag 30. april 2014

101 dagar att!

Ja, eg har ein sånn fancy nedtellings-app på telefonen min, og i dag viser den 101 dagar att til Jørgen og Siri skal bli herr og fru :)

Ting går sakte, men sikkert framover når det gjelder prosjekt bryllaup!

I helga prøvde gutta dresser, så me fekk kjøpt både bukse, skjorte, vest og dressjakke til begge to - dei blei så stilige! :)

Eg var i dag innom brudekjolebutikken og fekk prøvd kjolen igjen - den er litt for stor, også skal den blant anna sys om frå glidelås til snøring, så då fekk dei satt inn nokon nåler her og der. Gøy å prøve kjolen igjen, og innrømmer gjerne at eg gledar meg til å ha skulle ha den på meg ein heil dag :)

Jørgen tek seg av å kjøpe dress sjølv, så det legger eg meg ikkje opp i. Eg bare veit at han ikkje stressar nevneverdig med det enda - det er jo laaang tid igjen til det ;)


Og for dei som skulle vere i tvil: Det er ikkje berre bryllup det går i på Eikhaug 9. Eg prøver for eksempel å følge opp desse for å unngå at dei tørker vekk:



Siri

søndag 6. april 2014

Våre forlovarar

Jørgens forlovar

Det er Brynjard som skal vere Jørgens forlovar. Brynjard og Jørgen har kjent kvarandre sidan dei var tre år gamle - med andre ord lengre enn bruden har levd...!

Brynjard er forlova med Vigdis, pappa til Alma og Håkon og er ivrig fluefisker og snart leder i lokalutvalget Ytre Gjerpen :)

Jørgen og Brynjard har, som du kan sjå, hatt ei stor interesse for blomster - under er dei avbilda med verdens største løvetann (ikkje hestehov, som Varden kaller det...!)
I dag har interessen gått meir over til fisketurar og friluftsliv.

Brynjard (til venstre) og Jørgen på første skuledag i 1.klasse på Bratsbergkleiva skole:

Slik ser dei ut i den litt eldre utgaven:


Siris forlovarar

Siri har spurt sine to systre Silje og Synne om dei kan tenke seg å vere forlovarar - og jammen sa dei ja begge to! :)

Søstrene sisters starta sin bryllupskarriere som brudepiker i 1993, og som du ser likte Synne dette kjempegodt ;)




Tre jenter født på under fem år (puh, all ære til mamma og pappa...!)

Storesyster Silje, mellomsyster Siri og veslesyster Synne

Siljes brylluap i 2003

I dag bur Silje i Ålesund med mann og to skjønne gutar, medan Synne held seg i Oslo med ca tusen ballar i lufta samtidig til ein kvar tid.

Og slik ca slik ser me ut i dag:






Stor takk til Brynjard, Silje og Synne for at dere har sagt ja til å vere forlovarane våre! Me gledar oss masse til 9.august og setter stor pris på at me får dele den saman med blant anna dere :)

Invitasjonane våre

Då er dei aller fleste invitasjonane enten sendt i posten eller køyrd ut til familie og venner!
Slik blei framsida på invitasjonane til slutt - enkle, også syns me at dei passer til oss :)